Mitt i prick!

Jag tycker inte alltid om triathleten Jonas Colting och hans utspel. Jag följer honom på Twitter och alltför ofta drunknar övriga meddelanden i floden av tweets från boråsaren som har en åsikt om allt. Men nästan lika ofta uppskattar jag hans raka puckar, hans träffsäkra formuleringar och hans konfliktorädsla. Just idag är en sådan dag. Just idag tycker jag att han har träffat mitt i prick.

Läs hans fantastiska blogginlägg om träning, hälsa och självkänsla – och älska din kropp! Jag lovar att i alla fall försöka älska min lite mer framöver!

Älska din kropp! Oavsett vad Katrin Zytomierska tycker…

Kommentera

