Har man bara ägg så…

I flera dagar har jag gått omkring och försökt få tid och inspiration till att skriva något vettigt, men eftersom det inte har hänt ett endaste dugg här på bloggen så förstår du så klart att jag misslyckats fatalt. Tro inte att jag har glömt er, jag är helt enkelt bara superstressad och överlastad med jobb. Och ju mer stressad jag är, desto mindre tid och ork blir det över till matlagning. Så klart. Jag vet inte ens när jag handlade sist.

Som tur är har vi fortfarande ägg hemma, och då känns allt lugnt. Lunch, middag – ägg funkar alltid. Eller som idag, kokta med majonnäs till frukost. Vad vore livet utan ägg?

Äggstra goda ägg från höns som sprungit fria.
En reaktion på ”Har man bara ägg så…

Kommentera

