20 000 – tack snälla!

Det är ganska exakt ett halvår sedan den här bloggen föddes. Ett halvår sedan Gikens kök fick ta klivet ut ur den lilla röda stugan på landet till den stora, läskiga sajberrymden. Inte kunde jag väl ana att jag så här sex månader senare skulle logga in och se att sidvisningarna passerat 20 000! Tusen tack alla ni som tar del av mina funderingar, tips och recept. Jag hoppas att ni trivs här inne och gör mig sällskap även i framtiden!

20 000 sidvisningar – en anledning att fira! :-)
2 reaktioner på ”20 000 – tack snälla!

Kommentera

