Vacker ask till smöret!

Jag shoppar inte alltför ofta, men så här på söndagsmorgonen måste jag faktiskt dela med mig av ett fynd! Efter att länge ha svurit över smörpaketens kladdiga folieomslag hittade jag härom veckan nämligen den perfekta förvaringen när jag besökte den fantastiska lilla inredningsbutiken Storegården Country Living. Det var egentligen bara färg jag skulle köpa, till ett litet ommålningsprojekt här hemma, men jag kunde bara inte motstå… Vad tycks?

Äntligen har jag hittat den perfekta förvaringen för smöret!
2 reaktioner på ”Vacker ask till smöret!

Kommentera

