Trött och lycklig!

Jag tog en paus i helgen. Logga ut, stängde av och kopplade bort. Lämnade jobb, stress och vardag och satte mig och sambon på ett tåg till Malmö. Det var  det bästa jag kunde ha gjort!

Vi njöt av ekologiskt finkäk och goda viner på på Salt & Brygga, indisk utelunch i solen på Lilla torg, långa promenader, Cesar Millan, havsluft i näsan, sovmorgnar, kaffe, kramar, skratt…

Och jag konstaterar två saker:

  • Malmö är en helt fantastiskt trevlig stad! (Varför har jag inte fattat det tidigare?)
  • Hotellfrukost är guds gåva till mänskligheten! (Bara en sån sak som att slippa diska…)

Nu har jag stoppat i kontakten igen, betydligt bättre till mods än i fredags.

Välkommen till en ny vecka!

Kommentera

